مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-23دانش

اعطای وام 20 میلیونی و حمایت از دانشجویان مناطق محروم


وام 20 میلیونی و حمایت از دانشجویان مناطق محروم، از جمله تسهیلات ویژه برای دانشجویان این دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا زمانی درباره انواع وام های تحصیلی دانشگاه پیام نور به دانشجویان این دانشگاه افزود: یکی از رایج ترین تسهیلاتی که برای همه دانشجویان در نظر گرفته شده از طریق صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم است که دانشجویان مقاطع مختلف می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه از ترم گذشته 11 میلیارد تومان به دانشجویان دانشگاه پیام نور تسهیلات ویژه بانکی از جمله وام دانشجویی اختصاص داده شد، گفت: سال گذشته دانشگاه پیام نور برای دانشجویان این دانشگاه تسهیلات مختلفی از جمله وام دانشجویی به مبلغ 11 میلیارد تومان در نظر گرفته بود که بازپرداخت این وام ها بعد از تحصیل از دانشجو دریافت می شود.

رییس دانشاگه پیام نورافزود: در ترم جاری با چند بانک عامل قرارداد برای اعطای تسهیلات جدید به دانشجویان بسته شده و دانشجویان تنها با یک بار مراجعه به بانک می توانند از طریق این تسهیلات کل شهریه سنوات مختلف را با کارمزد یک و چهاردهم درصد دریافت کنند.

وی اضافه کرد: سقف وامی که برای دانشجویان درنظر گرفته شده چه در مقطع کارشناسی و چه در مقطع کارشناسی ارشد، فعلا 20 میلیون تومان است و دانشجو یا در طول ترم به صورت اقسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام 20 میلیونی و حمایت از دانشجویان مناطق محروم

اعطای وام 20 میلیونی و حمایت از دانشجویان مناطق محروم