مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-23بين الملل

هشدار نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تشدید تنش ها در کرانه باختری


برخی مسئولان عالی رتبه نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی به محافل سیاسی این رژیم درباره تشدید تنش ها در کرانه باختری به ویژه در سایه قطع هماهنگی های امنیتی با تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی مسئولان عالی رتبه نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی به محافل سیاسی این رژیم هشدار دادند که در نتیجه پیآمدهای شیوع ویروس ، مسئولان صهیونیست همچنین مدعی شدند که تظاهرات ها و اعتراضات در کرانه باختری به دلیل مسائل مدنی مانند دستمزدها، صندوق های بازنشستگی و تورم بوده است اما نهاد امنیتی اکنون از فروپاشی تشکیلات خودگردان و آغاز تظاهرات ها و تنش های شدید نگران است.

هاآرتص همچنین نوشت که نمایندگان نهاد امنیتی (ارتش و اطلاعات) در جلساتی که با محافل سیاسی در پشت درهای بسته برگزار شد، گفته اند که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان قصد رویارویی با اسراییل را ندارد و از این نظر یک رهبر فلسطینی بی نظیر است در نتیجه بهتر است با او به توافقاتی دست یافت.

تشکیلات خودگردان فلسطین ژانویه گذشته به دنبال اعلام طرح آمریکایی معامله قرن هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را به تعلیق درآورده است اما نهاد امنیتی و نظامی این رژیم بر این باور است که هر دو طرف به احیای هماهنگی امنیتی اهتمام دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تشدید تنش ها در کرانه باختری

هشدار نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تشدید تنش ها در کرانه باختری