مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-23بين الملل

جهان قبل از نابودی مصر، سیسی را متوقف کند


یک رسانه آمریکایی نوشت که به دلیل وضعیت نامناسب حاکمیت قانون در مصر، هیچ سرمایه گذار خارجی اقدام به سرمایه گذاری در این کشور نمی کند و جهان باید پیش از نابودی این کشور به دست رییس جمهوری آن، - یک رسانه آمریکایی نوشت که به دلیل وضعیت نامناسب حاکمیت قانون در مصر، هیچ سرمایه گذار خارجی اقدام به سرمایه گذاری در این کشور نمی کند و جهان باید پیش از نابودی این کشور به دست رییس جمهوری آن، وی را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله فارن پالسی آمریکا با انتشار یادداشتی به قلم مصطفی یوسف، مدیر مرکز مطالعات جهانی توسعه نوشت: دولت عبد الفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر از توانایی های محدود این کشور برای طرح های غیرمولد مانند توسعه کانال سوئز با هزینه 12 میلیارد دلار استفاده کرده است.

جشن گرفتن این توسعه بیهوده 10 میلیون دلار هزینه به همراه داشته و هیچ سرمایه گذار خارجی نمی تواند در کشوری که طبق شاخص جهانی حاکمیت قانون در رده 125 از میان 128 کشور قرار دارد، سرمایه گذاری کند.

طبق شاخص جهانی قانون 2020، مصر با بیشترین کاهش نسبی شاخص حاکمیت قانون رنج برد و این برای هر سرمایه گذار احتمالی نگران کننده است.

در این یادداشت آمده است که مصر در دوره حاکمیت نظام سیسی کمک های سخاوتمندانه ای از دولت های عربستان سعودی و امارات دریافت کرده است، دو کشوری که دموکراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان قبل از نابودی مصر، سیسی را متوقف کند

جهان قبل از نابودی مصر، سیسی را متوقف کند