مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-23دانش

عده ای از دانشجویان دانشگاه هرمزگان به کامپیوتر و اینترنت دسترسی ندارند


علیرضا صالحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص عدالت آموزشی گفت: در حالی که رسالت دانشگاه های دولتی، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان گفت: دانشگاه هرمزگان تقریبا دارای 6000 دانشجو است که از این تعداد دانشجو حدود 1000 نفر به کامپیوتر و اینترنت دسترسی ندارند.

علیرضا صالحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص عدالت آموزشی گفت: در حالی که رسالت دانشگاه های دولتی، برقراری عدالت آموزشی است، اما در این برهه این اصل نادیده گرفته شده است.

با توجه به اینکه آموزش دانشجویان در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی شروع شده، این نوع آموزش به سبب فراهم نبودن زیرساخت های لازم، مشکلات بسیاری را برای دانشجویان فراهم آورده که می توان به عدم تعامل کافی دانشجویان و اساتید با یکدیگر، کیفیت پایین تدریس دروس توسط اساتید، هزینه های اینترنت و.

اشاره کرد.

صالحی افزود: یکی از دغدغه های دانشجویان مناطق محروم و روستاها، عدم برخورداری از امکانات لازم برای ورود به سامانه آموزش مجازی و برخورداری از اینترنت است به همین علت می توان گفت که به جهت عدم دسترسی یکسان دانشجویان به امکانات و فناوری با چالش روبه رو هستیم و عدالت در آموزش هم به نوعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای از دانشجویان دانشگاه هرمزگان به کامپیوتر و اینترنت دسترسی ندارند

عده ای از دانشجویان دانشگاه هرمزگان به کامپیوتر و اینترنت دسترسی ندارند