مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:302020-09-23پزشكي

آخرین وضعیت کرونا در گلستان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر 224 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 62 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 25 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

- ایسنا/گلستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر 224 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 62 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 25 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

علی متکی اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان بندرگز وضعیت قرمز، شهرستان های مینودشت و کردکوی در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

وی تاکید کرد: بهترین راه برای جلوگیری از شیوع و سرایت بیماری کووید 19، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه طبق اعلام ستاد ملی کرونا موج سوم بیماری کووید 19 در تعدادی از استان های کشور شروع شده است، خاطرنشان کرد: انشالله در استان گلستان شاهد این وضعیت نباشیم و این مستلزم رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا گلستان، متکی گفت: با توجه به درپیش بودن فصل سرما و پیش بینی شیوع آنفلوانزا در آبان ماه، انتطار داریم موارد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در گلستان

آخرین وضعیت کرونا در گلستان