مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-23پزشكي

رعایت بهداشت تنها راه مقابله با کرونا/ وضعیت توزیع واکسن آنفلوانزا


معاون بهداشت وزارت بهداشت، تنها راه پیشگیری از کرونا را رعایت اصول اولیه بهداشتی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر عهده سطح یک و حوزه بهداشت است اشاره کرد و گفت: بیماری کووید 19 درمان خاصی ندارد و در حال حاضر واکسنی در دسترس نیست و بهترین کار پیشگیری است که با استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، شستن دست ها و پرهیز از حضور در اجتماع می توانیم انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: درصورتی که افراد در مراحل ابتدایی ابتلاء شناسایی و مراقبت شوند، بار بیمارستان ها بسیار کاهش می یابد، به همین دلیل مأموریت اصلی که بر عهده حوزه بهداشت قرار دارد این است که افراد را در سطح یک شناسایی و درمان کنیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به همین دلیل مراکزی در سطح کشور به نام مراکز 16 ساعته راه اندازی شد که در دوران همه گیری کووید 19 و مراحل مختلف غربالگری و در راستای مبارزه با این بیماری نقشی اساسی ایفا کردند.

وی به ارائه خدمات بسیار خوب در این مرکز اشاره کرد و گفت: همکاران در سطحی بالا، مسلط و دلسوزانه مطالب را به مردم آموزش داده و پیگیری می کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: پیش بینی می شود به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و حساس شدن به مسائل بهداشتی، میزان بروز آنفلوانزا نسبت به سال گذشته کاهش جدی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت بهداشت تنها راه مقابله با کرونا/ وضعیت توزیع واکسن آنفلوانزا

رعایت بهداشت تنها راه مقابله با کرونا/ وضعیت توزیع واکسن آنفلوانزا