مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-23اجتماعي

داوطلبان کنکور فریب تبلیغات دروغین انتخاب رشته را نخورند


رییس آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: دانش آموزان در مراجعه به مراکز انتخاب رشته، دقت کافی داشته باشند تا گرفتار سودجویان نشوند.

- ایسنا/زنجان رییس آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: دانش آموزان در مراجعه به مراکز انتخاب رشته، دقت کافی داشته باشند تا گرفتار سودجویان نشوند.

عباس عزیزخانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری که مجاز به انتخاب رشته شده اند، از امروز (2 مهرماه) آغاز شده است، اظهار کرد: این انتخاب تا روز شنبه (5 مهرماه) ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه یکی از تصمیمات مهم هر فرد در زندگی، انتخاب رشته و ورود به دانشگاه است که تقریبا اکثر افراد با فرآیند انتخاب رشته آشنا هستند و اهمیت این فرآیند برای آن ها پوشیده نیست، ادامه داد: بسیاری از افراد با انتخاب یک رشته تحصیلی و تحصیل همان رشته در دانشگاه، آینده و مسیر شغلی خود را نیز مشخص می کنند.

رییس آموزش و پرورش ابهر با اشاره به ضرورت دقت داوطلبان در مراجعه به مراکز مشاوره ای انتخاب رشته تاکید کرد و نسبت به سوءاستفاده برخی افراد سودجو از داوطلبان کنکور هشدار داد و افزود: برخی از افرادی که در فضای مجازی تبلیغات انتخاب رشته دارند، فاقد تخصص کافی بوده و هدف شان سودجویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان کنکور فریب تبلیغات دروغین انتخاب رشته را نخورند

داوطلبان کنکور فریب تبلیغات دروغین انتخاب رشته را نخورند