مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-23اقتصادي

جابه جایی بیش از 2 میلیون تن کالا در استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: طی 6 ماه اول سال جاری، 2 میلیون و 196 هزار تن کالا در استان اردبیل جابه جا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم الله وثوقی ظهر امروز در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان نمین اظهار کرد: طی 6 ماه اول سال جاری، 2 میلیون و 196 هزار تن کالا در استان اردبیل جابه جا و 154 هزار و 774 برگ بارنامه صادر شده است.

وی با اشاره به عادی و روان بودن وضعیت حمل ونقل کالا و بار در استان اردبیل، افزود: محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جابه جا شده استان در مدت مذکور است.

ابلاغ پروتکل های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: بیشترین کالای استان به میزان بیش از 843 هزار تن کالا از شهرستان اردبیل جابه جا شده است.

وثوقی با بیان این که حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می گردد.

  وی تصریح کرد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی 141 با اداره کل راهداری و حمل ونق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 2 میلیون تن کالا در استان اردبیل

جابه جایی بیش از 2 میلیون تن کالا در استان اردبیل