مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-23اقتصادي

رعایت نکات بهداشتی در واحدهای صنفی الزامی است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی تدوین شده از سوی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در واحدهای صنفی پرتردد الزامی است .

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی تدوین شده از سوی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در واحدهای صنفی پرتردد الزامی است .

حبیب امین زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال موج سوم همه گیری ویروس کرونا و اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با این بیماری، ابلاغیه ای از ابتدای مهرماه سالجاری مبنی بر رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی در صنوف پرتردد به ویژه جایگاه های سوخت و نانوایی ها، به اتحادیه ها و انجمن های مربوطه ارسال شده است .

وی با بیان این که همه شاغلین واحدهای نانوایی موظف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف بوده و سوخت گیری در جایگاه های سوخت استان نیز توسط متصدیان انجام می شود؛ اضافه کرد: در واحدهای یادشده، ضمن خودداری از دریافت وجه نقد، استفاده از دستگاه های کارت خوان بانکی برای پرداخت مبالغ الزامی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نکات بهداشتی در واحدهای صنفی الزامی است

رعایت نکات بهداشتی در واحدهای صنفی الزامی است