مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-23اقتصادي

150 هزار پرونده وام مسکن روی میز بانک ها


نایب رییس مجلس، با انتقاد از میزان اعطای وام ودیعه مسکن به خانوارها، گفت: متاسفانه بر خلاف اظهارات وزیر اقتصاد، اقتصاددانان و بانک مرکزی مبنی بر اینکه خط قرمز ما، افزایش پایه پولی است، پایه پولی افزایش داده شد تا از آن محل تسهیلاتی در باب ودیعه مسکن پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از خانه ملت ،علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنوشت طرح مسکن که توسط دولت برای اجاره نشین‌ها اجرا شده است، گفت: دولت علیرغم تاکیداتی که مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف دولت، مسکن تولید نکرد و عدم تولید انبوه مسکن، موجب شد که ما مشکلات عدیده‌ای را در باب مسکن داشته باشیم به طوری که الان خانه دار شدن برای جوانان در کلانشهرها به رویا تبدیل شده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی افزود: دهک درآمدی اول و دوم هم که از لحاظ درآمدی در رده های پایین قرار دارند، امکان خانه‌دار شدن برای آنها وجود ندارد.

نیکزاد با بیان اینکه در شرایط کنونی بالغ بر 6 و نیم میلیون مستاجر در کشور وجود دارد، گفت: دولت طرحی را با فشار افکار عمومی و با تبلیغات شروع و اعلام کرد که می خواهد به مستأجران ودیعه مسکن پرداخت کند، این در حالی است که طبق آماری که در اختیار من هست حداقل 3 میلیون خانوار ایرانی مستاجری هستند که به این ودیعه مسکن نیاز دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار پرونده وام مسکن روی میز بانک ها

150 هزار پرونده وام مسکن روی میز بانک ها