مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-23پزشكي

نحوه محاسبه اجاره بهای خوابگاه در ایام کرونا تعیین تکلیف می شود


رییس صندوق رفاه داشنجویان وزارت بهداشت از تعیین تکلیف نحوه محاسبه اجاره بهای خوابگاه در ایام شیوع کرونا برای دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وبینار مجازی با موضوع بررسی مشکلات حوزه رفاهی دانشجویان علوم پزشکی با حضور مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، دکتر بهزاد تدین معاون تسهیلات صندوق و معاونان و مدیران دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با قدردانی از تلاش های معاونان و مدیران دانشجویی برای پیگیری مشکلات رفاهی دانشجویان عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری های مجدانه در یکسال اخیر و هم افزایی با بخش های برون سازمانی از جمله سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و دارایی و با حمایت های وزارت بهداشت توانستیم گام های موثری را در جهت اهداف و برنامه های صندوق و خدمت صادقانه به دانشجویان برداریم.

وی گفت: ما در تلاش بودیم تا این احساس در معاونین دانشجویی و فرهنگی و دانشجویان به وجود آید که صندوق رفاه همواره در کنار دانشگاه و دانشجو است که بازخوردهای دانشگاه ها و انجمن های صنفی دانشجویی موید این مطلب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه محاسبه اجاره بهای خوابگاه در ایام کرونا تعیین تکلیف می شود

نحوه محاسبه اجاره بهای خوابگاه در ایام کرونا تعیین تکلیف می شود