مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-23اجتماعي

دومین دوره تربیت مربی فلسفه برای کودکان برگزار می شود


مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران دوره دوم تربیت مربی فلسفه برای کودکان را به صورت آموزش مجازی در سه سطح مقدماتی، پیشرفته (1) و پیشرفته (2) برگزار می کند.

- مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران دوره دوم تربیت مربی فلسفه برای کودکان را به صورت آموزش مجازی در سه سطح مقدماتی، پیشرفته (1) و پیشرفته (2) برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه درسی فلسفه برای کودکان که سال ها در فضای آموزشی کشورهای جهان مطرح شده است، به منظور اصلاح تفکر در مدارس، پرورش مهم ترین ابعاد تفکر که عبارتند از تفکر خلاق، تفکر نقّاد و تفکر مراقبتی را لازم می داند.

این آموزش به وسیله تشویق و تسهیل بحث های دانش آموزان توسط معلمی کار آزموده که فلسفی اندیشیدن را آموزش دیده است، انجام می شود.

برنامه ی فلسفه برای کودکان نمایشگر رویکردی جستجوگرانه است، به گونه ای که دانش آموزان به جای آنکه نتایج افکار دیگران را حفظ کرده و مجدداً همان را بیان کنند، در هر حیطه ای با توجه به نیازهای خود جستجو و تأمل می کنند.

مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران پیرو برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره تربیت مربی فلسفه برای کودکان، دوره دوم تربیت مربی فلسفه برای کودکان را به صورت آموزش مجازی در سه سطح مقدماتی، پیشرفته (1) و پیشرفته (2) برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره تربیت مربی فلسفه برای کودکان برگزار می شود

دومین دوره تربیت مربی فلسفه برای کودکان برگزار می شود