مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-23پزشكي

پروتکل آزمایشات واکسن روسیه برای بیماران سرطانی


مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا و وزارت بهداشت روسیه در حال تهیه پروتکلی از مطالعه واکسن ویروس کرونا برای بیماران سرطانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری تاس، الکساندر گینتسبورگ، رییس مرکز موسسه علمی گامالیا به خبرنگاران گفت: مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا و وزارت بهداشت روسیه در حال تهیه پروتکلی از مطالعه واکسن ویروس کرونا برای بیماران سرطانی هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرگزاری تاس گفت: ما به همراه آندری دیمیتریویچ، سرطان شناس غیر مقیم وزارت بهداشت روسیه در حال برنامه ریزی و نوشتن پروتکل جداگانه ای برای بیماران سرطانی هستیم.

مدیر مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا توضیح داد که بیماران سرطانی به طور مکرر از داروهای سرکوب کننده تکثیر سلول استفاده می کنند؛ این درحالیست که برای ایجاد ایمنی واکسن کرونا در افراد مبتلا به سرطان نیازمند روش هایی نوین هستیم که اکنون در مرحله مطالعات قرار دارد.

  کارمندان 70 تا 80 ساله مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی روسیه موسوم به گامالیا که با واکسن تولیدی این مرکز علیه بیماری کووید 19 واکسینه شده اند حالشان خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل آزمایشات واکسن روسیه برای بیماران سرطانی

پروتکل آزمایشات واکسن روسیه برای بیماران سرطانی