مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-23اجتماعي

کشف سه راس آهو در یک منزل در اهواز


معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان از کشف سه راس آهو در یک منزل در اهواز و تحویل به اداره کل حفاظت محیط زیست خبر داد.

- سیدعادل مولا اظهار کرد: به دنبال تماس یکی از شهروندان اهوازی، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز از یک منزل سه راس آهو شامل دو راس ماده و یک راس نر تحویل گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، وی افزود: برای تعیین تکلیف با توجه به شرایط دست آموز بودن این آهوان که توان بازگشت به طبیعت را نداشتند و همچنین مشخص شدن زیستگاه این آهوان، کار نمونه برداری ژنتیک، خون، بافت و سرگین آن ها در حال بررسی است.

مولا گفت: خوشبختانه درخت ژنتیک گونه آهوی میشداغ تهیه شده و کد ژنتیک این گونه هم اکنون در این اداره کل موجود است و در صورت مطابقت این گونه، بعد از انجام کارهای ویژه و توان بازگشت به طبیعت، توسط اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان به طبیعت بازگردانده خواهد شد.

وی بیان کرد: این آهوان هم اکنون در سلامت کامل به سر می برند و برای بازگشت به طبیعت باید حداقل دو ماه دور از انسان و در شرایط طبیعی نگهداری شوند تا توان بازگشت و خلق و خوی وحشی خود را باز یابند.

معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان افزود: احتمال اینکه این آهوان باردار باشند، زیاد است و اگر نسلی از آن ها ایجاد شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سه راس آهو در یک منزل در اهواز

کشف سه راس آهو در یک منزل در اهواز