مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-23اجتماعي

ماجرای ساخت جاده در مسیر زندگی یوزپلنگ های خراسان به کجا رسید؟


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست مخالفت خود را با احداث محور بشرویه – بجستان به دلیل تداخل با مناطق حفاظت شده افتخاری خراسان رضوی و مظفری خراسان جنوبی اعلام کرده، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست مخالفت خود را با احداث محور بشرویه – بجستان به دلیل تداخل با مناطق حفاظت شده افتخاری خراسان رضوی و مظفری خراسان جنوبی اعلام کرده، بنابراین پرونده ساخت این محور منتفی است.

حسن اکبری در گفت وگو با ایسنا در خصوص اظهار نظر و مخالفت دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست با ساخت محور بشرویه – بجستان، اظهار کرد: مطالعه اولیه طراحی مسیر بر روی کاغذ صورت گرفت و توسط مشاور از سوی سازمان محیط زیست پیگیری شد.

وی افزود: مسیر این جاده از دو منطقه حفاظت شده افتخاری خراسان رضوی و مظفری خراسان جنوبی عبور می کند که جزء زیستگاه های محیط زیست هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با بیان اینکه این مسئله در مکالمه تلفنی با سازمان محیط زیست به خراسان جنوبی گزارش شده است، تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان برای احداث این جاده باید از محیط زیست مجوز دریافت کند، بنابراین با اعلام مخالفت محیط زیست، این مسئله منتفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ساخت جاده در مسیر زندگی یوزپلنگ های خراسان به کجا رسید؟

ماجرای ساخت جاده در مسیر زندگی یوزپلنگ های خراسان به کجا رسید؟