مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:302020-09-23اقتصادي

آب پشت سد زاینده رود 40 درصد کاهش داشته است


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: وضعیت حجم مخزن سد زاینده رود نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/اصفهان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: وضعیت حجم مخزن سد زاینده رود نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است.

حسن ساسانی، امروز (چهارشنبه-2 مهرماه) در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید آب منطقه ای اردستان، اظهار کرد: دفتر مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای پس از شناسایی موارد تخلف در مسیر رودخانه های استان اصفهان و صدور اخطاریه های لازم، پیگیری هایی را برای بازگرداندن حریم بستر رودخانه به وضعیت سابق در دستور کار قرار داده و اگر همکاری انجام نشود با شکایت به مراجع قضایی موارد تخلف را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه تصرف پیوسته ادامه دارد و به دلیل کاهش بی سابقه سد زاینده رود بخش وسیعی از بستر دریاچه نمایان شده است، گفت: طبیعی است که برخی افراد از این وضعیت سوءاستفاده کرده و دامنه رودخانه را به تصرف خود درآورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه هر آزادسازی یک فرایند قانونی دارد که سیستم قضایی و نیروی انتظامی همکاری موثری داشتند و این موضوع با شدت بیشتری در حال پیگیری است، گفت: در سال 99 تاکنون در محدوده زاینده رود 44 هکتار فرایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب پشت سد زاینده رود 40 درصد کاهش داشته است

آب پشت سد زاینده رود 40 درصد کاهش داشته است