مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-23بين الملل

دیپلماسی توییتری، شیوه جدید رسانه ای


ترامپ با انتخاب توییتر به عنوان بستری برای رساندن پیام های خود به مردم و حوزه بین الملل، نوعی دیپلماسی توییتری را رقم زد.

- نوشین سحابی تحلیگر رسانه، در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: زمانی که ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا، از مقر کاخ سفید اینترنت و توییتر را به عنوان ابزاری برای پیام رسانی انتخاب کرد، شاهد تولد ترم جدیدی بنام دیپلماسی توییتری بودیم که شاید در ظاهر پیامی داشته باشد.

وی با اشاره به رفع محدودیت کاراکتر در پیام رسان توییتر درپی گزینش ترامپ گفت: توییتر این روند را فی البداهه انجام نداد و در حقیقت دست سیاست مداران را برای رساندن پیغام ها باز گذاشت.

این تحلیلگر رسانه تصریح کرد: مخاطبان امروز بسیار هوشمند با رسانه ها برخورد می کنند و در این میان توییتر هم به عنوان رسانه ای اسمارت شناخته می شود و جالب اینجاست که هم مخاطب و هم رسانه، یکدیگر را تحت کنترل دارند.

وی با بیان اینکه مخاطبان امروز باید در تحلیل حوزه انتخابات آمریکا از سواد رسانه ای لازم برخوردار باشند، اظهار داشت: رسانه ها به طور مصنوعی همه چیز مخاطب را در گرو انتخابات آمریکا می دانند، در حالی که باید سواد رسانه ای لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی توییتری، شیوه جدید رسانه ای

دیپلماسی توییتری، شیوه جدید رسانه ای