مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-23اقتصادي

پول نبود برند برنج مازندران به جیب چه کسانی می رود؟


برنج، محصول استراتژیکی است که در مازندران، تولید می شود، محصولی که به یک برند تبدیل شده و آوازه برنج این استان در تمام کشور و حتی برخی کشورهای دنیا، - ایسنا/مازندران برنج، محصول استراتژیکی است که در مازندران، تولید می شود، محصولی که به یک برند تبدیل شده و آوازه برنج این استان در تمام کشور و حتی برخی کشورهای دنیا، به گوش می رسد، موضوعی که موجب شده تا در کنار سود فراوان، برخی سوء استفاده ها نیز از نام آن شود و مسائل مختلف حاشیه ای شکل بگیرد.

بر همین اساس، شکل گیری این مسائل حاشیه ای موجب شده تا بسیاری از کارشناسان بر شناسنامه دار کردن این محصول استراتژیک تاکید کنند، موضوعی که به نظر بسیاری از کارشناسان، در حال حاضر امکان آن وجود ندارد چرا که برای شناسنامه دار کردن برنج باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت.

به عنوان مثال، برگزاری نمایشگاه ها، کنفرانس و همایش ها در حوزه کشاورزی و خصوصا برنج باعث می شود تا پایه های اصلی که لازمه شناسنامه دار کردن برنج است کم کم رقم بخورد.

در سال گذشته تعداد انگشت شماری از همایش هایی که صرفا به منظور معرفی افراد و نه برنج تولید شده بود، برگزار شد، موضوعی که با امروز می بینیم هیچ اثری بر روی شناسنامه دار شدن و موضوع برندینگ این محصول نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول نبود برند برنج مازندران به جیب چه کسانی می رود؟

پول نبود برند برنج مازندران به جیب چه کسانی می رود؟