مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-23فناوري

محاسبه اینترنت آزاد بدون اطلاع رسانی، خلاف قانون است


یکی از مشکلات کاربران تلفن های همراه که بار مالی زیادی به آنها تحمیل می کند، قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته های اینترنتی و مصرف اینترنت به نرخ آزاد است، - یکی از مشکلات کاربران تلفن های همراه که بار مالی زیادی به آنها تحمیل می کند، قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته های اینترنتی و مصرف اینترنت به نرخ آزاد است، از این رو امکان غیرفعال سازی مصرف اینترنت با تعرفه آزاد فراهم شده و محاسبه اینترنت با نرخ آزاد بدون اطلاع مشترک نیز خلاف قانون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مصوبه خود در سال 1395، با کاهش 20 درصدی تعرفه اینترنت، سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه را برای سیم کارت های دائمی به ازای هر کیلوبایت، 0.

4 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 0.

6 ریال تعیین کرد تا هزینه هر گیگابایت اینترنت آزاد در سیم کارت دایمی حدود 42 هزار تومان و در سیم کارت اعتباری حدود 63 هزار تومان محاسبه شود.

مشترکان اپراتورهای مختلف اگر از اینترنت آزاد دیتای خود استفاده کرده باشند، درمی یابند که این استفاده اصلا مقرون به صرفه نیست.

اپراتورها در کنار تعرفه های عادی اینترنت، اجازه ی ارائه ی طرح های تشویقی هم دارند که قیمت آن ها کمتر از کف تعرفه عادی اپراتور تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه اینترنت آزاد بدون اطلاع رسانی، خلاف قانون است

محاسبه اینترنت آزاد بدون اطلاع رسانی، خلاف قانون است