مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-23اقتصادي

تهیه کننده موسیقی: با افزایش قیمت بلیط کنسرت ها مخالفیم


یک تهیه کننده موسیقی با انتقاد از فرایندهایی که موجب فاصله مردم و هنرمندان موسیقی در سطح جامعه می شود، از تلاش ویژه برای جلوگیری از افزایش قیمت بلیط های کنسرت و استفاده از راهکارهای دیگر خبر داد.

میلاد ماهان راد، ضمن بیان این مطلب که هنرمندان همواره در کنار مردم و با مردم بوده و این موضوع مهم ترین ویژگی این قشر در طول سال های سخت اقتصادی مردم بوده است، افزود: به نظر می رسد استراتژی اصلی مؤسسات موسیقی بایستی تلاش برای یافتن راهکاری جدی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت بلیط کنسرت ها به منظور همراهی مردم در شرایط سخت کرونایی باشد.

عضو مجمع صنفی تهیه کنندگان آثار موسیقی، ادامه داد: در این که قیمت بلیط های کنسرت در طول سال های اخیر به هیچ وجه متناسب با سایر هنرهای مشابه افزایش نیافته و نرخ نسبتاً ثابتی را در طول سال های اخیر داشته شکی وجود ندارد، اما به نظر برخی از تهیه کنندگان موسیقی، افزایش قیمت بلیط کنسرت به عنوان یکی از فضاهایی که حال بهتری برای مردم ایجاد می کند، در شرایط کرونایی و بحران اقتصادی ناشی از کرونا که مردم و هنرمندان بطور مشترک با آن درگیر هستند، راهکار درستی برای این صنعت مهم نیست.

میلاد ماهان راد، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری لیما با اشاره به یافتن راهکارهای دیگری همچون برگزاری در فضاهای باز و بزرگ تر به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده موسیقی: با افزایش قیمت بلیط کنسرت ها مخالفیم

تهیه کننده موسیقی: با افزایش قیمت بلیط کنسرت ها مخالفیم