مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-23اقتصادي

روزانه 400 دستگاه کامیون در پایانه مرزی «میلک» تردد می کنند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان گفت: حجم تردد روزانه کامیون های صادراتی و ترانزیتی در پایانه مرزی «میلک» از 240 دستگاه به بیش از 400 دستگاه افزایش پیدا کرده است.

- زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان گفت: حجم تردد روزانه کامیون های صادراتی و ترانزیتی در پایانه مرزی میلک از 240 دستگاه به بیش از 400 دستگاه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد از اجرای عملیات توسعه محوطه پایانه مرزی میلک به منظور استفاده هر چه بهتر از ظرفیت تخلیه و بارگیری کامیون های صادراتی و ترانزیتی در مرز با افغانستان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام پیرو مصوبات مرزی 23 مرداد سال جاری بین مسؤولان سیستان و بلوچستان و والی نیمروز افغانستان به منظور تسهیل تردد کامیون های صادراتی و ترانزیتی از این پایانه مرزی در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آنجایی که این پایانه مرزی اهمیت بسزایی در توسعه اقتصاد منطقه، حمل و نقل بین المللی و افزایش مبادلات با کشور افغانستان دارد عملیات توسعه محوطه آن از نظر فیزیکی به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران، صاحبان کالا و رانندگان در سطح استانداردهای ملی و بین المللی در حال ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 400 دستگاه کامیون در پایانه مرزی «میلک» تردد می کنند

روزانه 400 دستگاه کامیون در پایانه مرزی «میلک» تردد می کنند