مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-23سياسي

طرح جهش تولید و تامین مسکن به کمیسیون عمران ارجاع شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب کلیات طرح جهش تولید و تامین مسکن این طرح را برای بررسی بیشتر و کسب نظر از دو کمیسیون اقتصادی و برنامه به کمیسیون عمران ارجاع دادند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب کلیات طرح جهش تولید و تامین مسکن این طرح را برای بررسی بیشتر و کسب نظر از دو کمیسیون اقتصادی و برنامه به کمیسیون عمران ارجاع دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی کلیات طرح جهش تولید و تامین مسکن مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان با 162 رای موافق، 39 رای مخالف و دو رای ممتنع از مجموع 213 نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی به کلیات آن رای مثبت دادند.

بعد از تصویب کلیات طرح، امیرحسین قاضی زاده هاشمی – رییس جلسه – گفت: با توجه به ملاحظات دولت و گزارش مرکز پژوهش ها و موافقت رییس کمیسیون عمران از نماینده ها می خواهم که درباره ی ارجاع این طرح به کمیسیون عمران جهت بررسی بیشتر اعلام نظر کنند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی توضیح داد: طبق ماده 152 آیین نامه، کمیسیون عمران یک هفته فرصت دارد که اصلاحاتی را اعمال کرده و گزارش را به صحن علنی ارائه کند همچنین نظر برخی کمیسیون های تخصصی همچون اقتصادی و برنامه و بودجه هم گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهش تولید و تامین مسکن به کمیسیون عمران ارجاع شد

طرح جهش تولید و تامین مسکن به کمیسیون عمران ارجاع شد