مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-23سياسي

پیشکسوتان جهاد و شهادت در گناوه تجلیل شدند


در آیینی از پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان گناوه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه انصارالحسین (ع) این شهرستان تجلیل شد.

- گناوه- در آیینی از پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان گناوه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه انصارالحسین (ع) این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آسایش و آرامش امروز جامعه مدیون و مرهون جانفشانی ها و فداکاری های شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگانی است که با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب به دفاع از کشور برخاستند و پیروز میدان شدند.

فرماندار گناوه افزود: رژیم بعثی عراق در 31 شهریور 59، با همدستی و حمایت استکبار و نظام سلطه جنگ تحمیلی را علیه نظام اسلامی و کشورمان شروع کرد اما ایران اسلامی با رهبری معمار کبیر انقلاب و رشادت های رزمندگان در برابر دشمن ایستاد.

وی گفت: هفته دفاع مقدس باید جانفشانی و ایثارگری های همه کسانی که با لبیک به ندای رهبر و معمار کبیر انقلاب نگذاشتند حتی یک وجب از خاک عزیزمان جدا شود بخوبی به نسل کنونی و آینده تبیین و تشریح شود.

فرماندار گناوه افزود: دوران دفاع مقدس به عنوان هویت اصلی نظام و انقلاب باید در مرکز توجه رسانه ها قرار گیرد و به نحو مطلوب و آگاهانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان جهاد و شهادت در گناوه تجلیل شدند

پیشکسوتان جهاد و شهادت در گناوه تجلیل شدند