مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-23سياسي

بهسازی تابلوهای شهدای ابهر در حال اجرا است


بهسازی تابلوهای شهدای ابهر در حال انجام است.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: بهسازی تابلوهای شهدای ابهر در حال انجام است.

محمدرضا ذوالقدری ها در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تابلوهای یادمان شهدا، یکی از نشانه های ارزشی و هویت شهر به شمار می رود، اظهار کرد: شهدا سندهای صداقت، پاکی، مجاهدت و تلاش برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند که جهل زدایی از بشریت و بیداری اسلامی، از مهم ترین برکات خون آن ها است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ابهر، اقدام به بهسازی تابلوهای آسیب دیده شهدا در سطح شهر کرده است، گفت: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای و نیز آمادگی برای برگزاری کنگره 3536 شهید استان توسط واحد زیباسازی شهرداری زنجان اجرا می شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم برای زنده نگه داشتن یاد و نام آن بزرگواران، گام های اساسی برداریم، ادامه داد: بسیاری از مشکلات کنونی کشور را می توانیم با فرهنگ شهید و شهادت پشت سر بگذاریم و موفق شویم.

ذوالقدری ها با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از راه شهدا نیست، ادامه داد: تاکنون اقدامات خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان اجرا شده که بهسازی تابلوهای شهدای سطح شهر از جمله این اقدامات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی تابلوهای شهدای ابهر در حال اجرا است

بهسازی تابلوهای شهدای ابهر در حال اجرا است