مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-23حوادث

جمع آوری تابلوهای «آژانس» از روی سقف خودروهای شخصی+ جزییات


پلیس راهور تهران بزرگ از طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز «آژانس» از روی سقف خودروهای شخصی و اعمال قانون متخلفان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز خودروهای شخصی و اعمال قانون این دسته از خودروها خبر داد.

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی اظهارداشت : طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز خودروهای شخصی آغاز شده و ماموران پلیس راهور فاتب با مشاهده خودروهای مسافر بر شخصی و غیر مجازی که اقدام به نصب تابلوهای آژانس برروی سقف خودروی خود کرده برخورد قانونی می کنند.

  وی گفت : برخی از رانندگان خودروهای شخصی به منظور جلب اطمینان بیشتر مسافران اقدام به نصب تابلوی آژانس بر روی سقف خودروی خود می کنند که این کار ممنوع بوده و ماموران پلیس راهور فاتب به محض مشاهد خودرو را متوقف و ضمن اعمال قانون راننده را موظف و مکلف به برداشتن تابلو خواهند کرد.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب گفت : براساس این طرح خودروهایی که در آژانس ها کار می کنند، باید 9 مورد را رعایت کنند تا به عنوان عضو آژانس های مجاز محسوب شوند که بر همین اساس داشتن گواهینامه ب 2 و یا گواهینامه پایه دوم قدیمی، الصاق نوار شطرنجی سیاه و سفید با عرض 20 سانتی متر روی در موتور صندوق عقب، بغل نویسی مشخصات آژانس روی دو در جلو، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری تابلوهای «آژانس» از روی سقف خودروهای شخصی+ جزییات

جمع آوری تابلوهای «آژانس» از روی سقف خودروهای شخصی+ جزییات