مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-23حوادث

937 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: در شش ماهه نخست امسال 937 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: در شش ماهه نخست امسال 937 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد.

سهیل فضل وزیری آمار عملیات های انجام شده در شش ماهه اول سال جاری را اعلام و اظهار کرد: حفظ جان و مال مردم برای آتش نشانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو این سازمان در راستای رسالت کاری خود و امدادرسانی به موقع و سریع در زمان بروز حوادث تمام توان خود را به کار بسته است.

وی بیان کرد: امسال آتش نشانان سنندجی علاوه بر انجام عملیات های مختلف، بواسطه شیوع ویروس کرونا در اجرای برنامه گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر سطح شهر هم تلاش دو چندانی داشته اند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، از انجام 937 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه خبر داد و اعلام کرد: 589 مورد مربوط به عملیات اطفاء حریق و 348 عملیات مورد نیز عملیات امداد و نجات بوده است.

وی ادامه داد: از 589 مورد عملیات اطفاء حریق صورت گرفته؛ 408 عملیات مربوط به فضای سبز، کشاورزی و جنگل و مراتع، 57 مورد خودرو و ماشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

937 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد

937 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد