مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-23دانش

کیش در کانون تعاملات بین المللی با دانشگاه های معتبر جهان


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل، جزیره کیش را بستر مناسبی برای همکاری و تعاملات بین المللی در حوزه دانشگاهی دانست و گفت: این امر با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، - محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل در جلسه ای با دستیار ویژه علمی و فناوری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که به صورت برخط برگزار شد، بر نقش تاثیرگذار دانشگاه های برتر کشور در جزیره کیش اشاره داشت و گفت: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، همکاری و تعاملات میان دانشگاه های داخلی و خارجی در این منطقه محقق می شود.

حسین سالارآملی در رابطه با تشکیل کارگروهی ویژه در وزارت علوم که موجب تسهیل امور بین المللی دانشگاه ها و رفع موانع قانونی در این منطقه خواهد شد، اظهار داشت: برای نخستین بار با انعقاد تفاهم نامه ای میان وزارت علوم و وزارت تعاون، کار و اجتماعی در کشور، شرایط فعالیت تمام پژوهشگران طراز اول خارجی در ایران فراهم می شود.

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور بین الملل بر لزوم اهمیت جذب دانشجو از کشورهای علاقمند به تحصیل در این منطقه اشاره کرد و افزود: دانشگاه های مستقر در جزیره کیش علاوه بر تعیین رشته ها و کشورهای هدف و آغاز به کار کنسرسیوم، می توانند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش در کانون تعاملات بین المللی با دانشگاه های معتبر جهان

کیش در کانون تعاملات بین المللی با دانشگاه های معتبر جهان