مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-23حوادث

کشف 68 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه مرزبانان قاطعانه با نقض کنندگان حریم مرزی برخورد می کنند، از کشف 68 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور طی شش ماه اول سال جاری در کشور خبر داد.

- فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه مرزبانان قاطعانه با نقض کنندگان حریم مرزی برخورد می کنند، از کشف 68 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور طی شش ماه اول سال جاری در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران استان، هوشمند سازی مرز را از اولویت های مهم مرزبانی دانست و گفت: بایستی از ظرفیت های الکترونیک، اپتیکی و فناوری های نوین جهت پایش مرزهای کشور بیشتر بهره ببریم تا تعداد نیروی انسانی را کاهش دهیم و با پایش تصویری مرز، استحکامات مرزی را تقویت و امنیت پایدار را نیز فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ناامنی مرزها خط قرمز نیروی انتظامی است، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب فرموده اند: مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است ، بنابراین نباید کسی به حریم و مرزهای کشور تعدی و تعرض کند و با هر فرد قانون شکنی که حریم مرزهای ایران اسلامی را نقض کند، برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 68 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور

کشف 68 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور