مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-23پزشكي

چگونگی گذر از پاییز و زمستان کرونایی/ عوارض بخور جوش شیرین و گلاب


مدیر گروه بیماری های داخلی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نسبت به رعایت بایدها و نباید های موثر بر گذر از فصل پاییز و زمستان پیش رو هشدار داد.

دکتر امین سعیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سوالات مطرح شده از طرف اقشار مختلف جامعه نسبت به چگونگی گذر از پاییز و زمستان پیش رو با وجود دو بیماری کووید 19 و آنفلوآنزا گفت: این روزها مردم با سوالات متعددی در سراسر جهان و کشور نسبت به اما و اگرهای گذر از فصل پاییز و زمستان پیش رو مواجهه هستند که از پزشکان می پرسند و پاسخگویی علمی به این پرسش ها به آگاهی بخشی جامعه کمک قابل توجهی را به همراه دارد.

وی با این توضیح که واکسن آنفلوآنزا هیچ نقشی در پیشگیری و ابتلای به بیماری کرونا ندارد افزود: مردم به جای جستجو کردن واکسن آنفلوانزا باید بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی همچنان تمرکز داشته باشند.

این متخصص بیماری‌های داخلی بر ضرورت استفاده از واکسن آنفلوانزا توسط افراد با بیماری‌های زمینه ای تاکید کرد و گفت: واکسن آنفلوانزا را فقط به افرادی که دارای بیماری‌های مزمن قلبی، ریوی، تنفسی کلیوی و یا کبدی هستند و یا افراد دارای نقص ایمنی که شیمی درمانی می شوند و یا دیابت کنترل نشده دارند و زنان باردار توصیه می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی گذر از پاییز و زمستان کرونایی/ عوارض بخور جوش شیرین و گلاب

چگونگی گذر از پاییز و زمستان کرونایی/ عوارض بخور جوش شیرین و گلاب