مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-23حوادث

حادثه حریق شهر لبنیات اسلامشهر خسارت مالی سنگینی بر جا گذاشته است


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه حادثه حریق شهر لبنیات اسلامشهر خسارت جانی نداشته است گفت: این حادثه خسارت مالی سنگینی بر جا گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلال ملکی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات حادثه آتش سوزی شهر لبنیات و وضعیت کنونی این حادثه اظهار داشت: ساعت 18 و 59 دقیقه شب گذشته یک مورد آتش سوزی گسترده از طرف همکاران در سازمان آتش نشانی اسلامشهر و شهرک واوان به سامانه 12 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود که بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، خودروهای پشتیبانی خودرو حامل کف فوماتیک به محل آتش سوزی اعزام می شوند.

ملکی با بیان اینکه این محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران است که فاصله زیادی دارد افزود: آدرس آن اتوبان قم جاده واوان به سمت اسلامشهر کارخانه بسیار بزرگ تولید محصولات لبنیاتی است.

وی گفت: وقتی نیروهای آتش نشانی تهران به محل حادثه رسیدند مشاهده شد که آتش نشانی اسلامشهر، واوان و شهرک های اطراف در محل حضور داشتند و مساحت بسیار زیادی وسعت این کارخانه بود که در یک سوله حدوداً 10 هزار متری در دو طبقه که بخش بالایی قسمت اداری و بایگانی بود و طبقه همکف بخش کارگاه ها و بخشی از خط تولید و همچنین بخشی از سردخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه حریق شهر لبنیات اسلامشهر خسارت مالی سنگینی بر جا گذاشته است

حادثه حریق شهر لبنیات اسلامشهر خسارت مالی سنگینی بر جا گذاشته است