مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-23بين الملل

هشدار جدی آلمان به انگلیس


در پی شدت گرفتن اختلاف میان انگلیس و اروپا بر سر برخی مفاد توافق خروج این کشور ازاتحادیه اروپا،آلمان به لندن به شدت درباره نقض توافق هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، میشاییل روت وزیر امور اروپایی آلمان روز سه شنبه 22 سپتامبر از انگلیس خواست لایحه تعهدگریز این کشور که به گفته او مفاد توافق با این کشور بر سر خروج از اتحادیه اروپا را نقض می کند، کنار بگذارد.

برلین در حالی از لندن می خواهد به این بازی پایان دهد که زمان برای رسیدن به توافق میان اتحادیه اروپا و انگلیس بر سر آینده روابط تجاری میان دو طرف بدون حصول پیشرفت های محسوس به سرعت در حال سپری شدن است.

روت که روز سه شنبه پیش از نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بروکسل با خبرنگاران گفتگو می کرد پس از طرح درخواست یاد شده گفت که از لایحه به جریان افتاده در لندن بسیار نگران است.

این طرح که قرار است در قالب لایحه ای برای اجرایی شدن جهت کنترل بازار داخلی در نهایت به تصویب نهایی مجلس عوام و سپس به تایید لرد ها در مجلس اعیان پارلمان برسد از دید وزیر امور اروپایی آلمان و نیز جمیع رهبران اروپایی ناقض مقررات و توافقنامه های بین المللی است.

روت با لحنی صریح تر از پیش بار دیگر خطاب به مقامات انگلیس گفت: دوستان عزیز! لطفا این بازی را تمام کنید، فرصت [دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی آلمان به انگلیس

هشدار جدی آلمان به انگلیس