مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-23اقتصادي

آغاز ثبت نام متقاضیان مشاغل خانگی در سامانه inhb.ir


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از آغاز ثبت نام متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سامانه ثبت نام طرح مشاغل خانگی( inhb.

ir )خبر داد.

- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به ایسنا خبر داد: آغاز ثبت نام متقاضیان مشاغل خانگی در سامانه inhb.

ir ایسنا/سمنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از آغاز ثبت نام متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سامانه ثبت نام طرح مشاغل خانگی( inhb.

ir )خبر داد.

اسماعیل غنیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی بعنوان یک نهاد توسعه ای، با هدف کمک و رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور همزمان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز شد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام متقاضیان مشاغل خانگی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان و افتتاح دبیرخانه این طرح ملی در جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: در استان سمنان این موضوع به عهده جهاد دانشگاهی واحد استان است و با توجه به محدودیت زمانی، علاقه مندان می توانند از هم اکنون با مراجعه به سامانه inhb.

ir اقدام به ثبت نام نمایند، ضمن اینکه شرایط متقاضیان ثبت نام در طرح حداقل سن 18 سال، بومی استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام وقت و ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام متقاضیان مشاغل خانگی در سامانه inhb.ir

آغاز ثبت نام متقاضیان مشاغل خانگی در سامانه inhb.ir