مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-23ورزشي

غلامرضا محمدی: اختلافی با علیرضا دبیر ندارم/ چرا پاداش کشتی گیران را نمی دهند؟


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این که با تعطیلی چندین ماهه کشتی نباید انتظاری برای کسب نتیجه در مسابقات جهانی داشته باشیم، از مسوولان در ندادن پاداش کشتی گیران انتقاد کرد.

- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این که با تعطیلی چندین ماهه کشتی نباید انتظاری برای کسب نتیجه در مسابقات جهانی داشته باشیم، از مسوولان در ندادن پاداش کشتی گیران انتقاد کرد.

غلامرضا محمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره برنامه کادر فنی تیم ملی برای آغاز تمرین ملی پوشان کشتی آزاد، اظهار کرد: در مدت 8 ماه گذشته که تمرینات تیم ملی به دلیل شیوع کرونا به تعطیلی کشیده شد، کشتی گیران تمرینات خود را به صورت انفرادی و در بیش تر اوقات تحت نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کردند و حتی در بیش تر اوقات تمرینات آن ها توسط اعضای کادر فنی بصورت آنلاین زیر نظر قرار گرفت.

با همه این اوصاف هیچ تمرینی نمی تواند جای تمرینات گروهی و اردوی تیم ملی را بگیرد.

*زمان کمی برای گزینشی المپیک داریم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، افزود: آن طور که مسوولان کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده اند، برگزاری المپیک توکیو در سال آینده قطعی است و ما حدود 6 ماه دیگر رقابت های گزینشی المپیک را در پیش داریم و باید با همه توان برای کسب سهمیه های المپیک آماده مصاف با رقیبان شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامرضا محمدی: اختلافی با علیرضا دبیر ندارم/ چرا پاداش کشتی گیران را نمی دهند؟

غلامرضا محمدی: اختلافی با علیرضا دبیر ندارم/ چرا پاداش کشتی گیران را نمی دهند؟