مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-23اجتماعي

والدین دانش آموزان به شایعات توجه نکنند/ هیچ دانش آموز گنبدی به کرونا مبتلا نشده


رییس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با رد شایعاتی مبنی بر ابتلای دانش آموزان به کرونا در این شهرستان، گفت: هیچ دانش آموزی در شهرستان گنبدکاووس به کرونا مبتلا نشده است.

- کمال الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به بازگشایی مدارس این شهرستان با رعایت تمامی پروتکل های ابلاغی در موعد مقرر، اظهار کرد: از همان روز نخست تیم های متعدد بازرسی اداره آموزش و پرورش در مدارس مختلف دولتی و غیردولتی حضور یافته و به صورت جدی و بدون اغماض بر اجرای پروتکل ها نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه در سه هفته گذشته از شروع کلاس های مدارس بالغ بر 80 درصد دانش آموزان در کلاس های درس حاضر شده اند، افزود: این عزیزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در کلاس ها حضور یافته و از آموزش های لازم بهره مند می شوند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه معلمان مدارس مکلف شده اند نسبت به جبران کاستی های سال گذشته تحصیلی به دلیل مبتلا نشده است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا از فرزندان این جامعه که آینده سازان کشور هستند در بهترین شرایط بهداشتی و ایمنی مراقبت کنیم.

رییس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به اینکه امسال 85 هزار دانش آموز دختر و پسر در این شهرستان به شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین دانش آموزان به شایعات توجه نکنند/ هیچ دانش آموز گنبدی به کرونا مبتلا نشده

والدین دانش آموزان به شایعات توجه نکنند/ هیچ دانش آموز گنبدی به کرونا مبتلا نشده