مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-23ورزشي

استقلال - الاهلی؛ بجنگ و بمان/ شهرخودرو در اندیشه یک وداع آبرومندانه


هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با مصاف استقلال و الاهلی عربستان و هم چنین شهرخودرو و پاختاکور ازبکستان پیگیری خواهد شد.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، با برگزاری بازی های هفته ششم به پایان می رسد و تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله حذفی مشخص خواهد شد.

در بازی های روز نخست از این هفته، دو نماینده ایران در دو وضعیت متفاوت به میدان خواهند رفت؛ یکی برای بقا و دیگری برای یک خداحافظی با غرور در زمین حاضر می شوند.

در نخستین بازی، استقلال ایران و الاهلی عربستان از ساعت 18:30 دیدار می کنند و در دومین بازی، شهرخودرو ایران از ساعت 21:30 به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

استقلال الاهلی؛ آبی ها برای بقا می جنگند آبی پوشان امروز در دیداری که حکم مرگ و زندگی را برایشان در لیگ قهرمانان آسیا دارد، به میدان خواهند رفت.

آن ها برای صعود به دور حذفی مسابقات، باید از الاهلی عربستان عبور کنند که صعودش به عنوان تیم نخست جدول مسجل شده و در یک بازی تشریفاتی به میدان خواهند رفت.

شاگردان نامجو مطلق در حال حاضر از سه بازی خود دو امتیاز کسب کردند و با توجه به شرایط جدول، برای صعود نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار سرنوشت ساز هستند اما برای قطعی کردن صعود و از بین بردن هر گونه حرف و حدیثی، آبی ها باید با نتیجه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال - الاهلی؛ بجنگ و بمان/ شهرخودرو در اندیشه یک وداع آبرومندانه

استقلال - الاهلی؛ بجنگ و بمان/ شهرخودرو در اندیشه یک وداع آبرومندانه