مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:302020-09-23بين الملل

انتقاد سفیر ایران در ژنو از اعمال تحریم های یک جانبه علیه ایران


سفیر کشورمان در ژنو تحریم های یک جانبه علیه ایران را جنایتی علیه بشریت دانست و خواستار وحدت بین المللی در برابر این بی عدالتی شد.

- سفیر کشورمان در ژنو تحریم های یک جانبه علیه ایران را جنایتی علیه بشریت دانست و خواستار وحدت بین المللی در برابر این بی عدالتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه العالم، اسماعیل بقایی هامانه سفیر کشورمان در ژنو در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل با یادآوری اینکه تحریم های یکجانبه، اقدام متخلفانه بین المللی بوده و مسئولیت بین المللی واضعان و مجریان آنها را در پی دارد، این تحریم ها را به سبب تبعات حقوق بشری آن بر شهروندان ایرانی جنایت علیه بشریت دانست و خواستار وحدت نظر جامعه بین المللی در برابر این بی عدالتی آشکار شد.

سفیر کشورمان که در جریان گفت وگوی همکاری با خانم آلنا دوهان، گزارشگر ویژه موضوع “آثار منفی اقدامات قهری یکجانبه بر بهره مندی از حقوق بشر” سخن می گفت، ضمن اشاره به بی توجهی آمریکا به درخواست های متعدد دبیرکل سازمان ملل، کمیسر عالی حقوق بشر و همچنین سازوکارهای حقوق بشری برای لغوتحریم ها، این رویکرد رژیم آمریکا را زنگ خطری جدی برای جامعه بین المللی دانست و خواستار مقابله با آن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سفیر ایران در ژنو از اعمال تحریم های یک جانبه علیه ایران

انتقاد سفیر ایران در ژنو از اعمال تحریم های یک جانبه علیه ایران