مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-23دانش

خوابگاه های بالای 50 سال تخریب می شوند/نگاه مطالبه گرانه از دانشجو نداریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه خوابگاه های بالای 50 سال این دانشگاه تخریب می شوند، گفت: دغدغه های دانشجویی داشتن خوابگاه خوب، سالن مطالعه، - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه خوابگاه های بالای 50 سال این دانشگاه تخریب می شوند، گفت: دغدغه های دانشجویی داشتن خوابگاه خوب، سالن مطالعه، سالن ورزشی، زیرساخت های آموزش مجازی و سرعت اینترنت، غذا و سایر امکانات رفاهی اولیه است که اگر دانشجو از آن برخوردار باشد، با خیال راحت می تواند درسش را بخواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباسعلی کریمی در نشستی با نمایندگان شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: من از زمان دانشجویی وارد این دانشگاه شدم و تمام مراحل رشد، پیشرفت و خدمتم را در آن گذرانده ام و سال ها است که به عنوان عضو هیئت علمی تمام وقت در دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت دارم.

وی در ادامه دست وپنجه نرم کردن با چالش های دانشجویی را آموزش راه و رسم زندگی دانست و افزود: زمانی که ما دانشجو بودیم با مسائل بیشتری دست وپنجه نرم می کردیم.

می توانم بگویم امروز هم با همان تجربیاتی که از آن دوران کسب کرده ام؛ دانشگاه را هدایت می کنم و اگر در کارم موفق بودم و بیمارستانی را با روش جدید مدیریتی راه اندازی کردم، حاصل همان دست وپنجه نرم کردن دوران دانشجویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های بالای 50 سال تخریب می شوند/نگاه مطالبه گرانه از دانشجو نداریم

خوابگاه های بالای 50 سال تخریب می شوند/نگاه مطالبه گرانه از دانشجو نداریم