مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-23پزشكي

وضعیت فوق حاد کرونا در اصفهان/ افزایش 2 برابری مرگ و میرها


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: زمانی می توانیم از ورود به موج سوم کرونا بگوییم که موج دوم فروکش کرده باشد، درحالی که در اصفهان هیچ وقت موج دومی که از ابتدای خردادماه شروع شد فروکش نکرد، بنابراین وضعیت فعلی را شاید بتوان ادامه موج دوم و یا موج سومی نامید که بلافاصله بعد از موج دوم اتفاق افتاده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه متأسفانه وضعیت استان اصفهان از نظر شیوع کرونا فوق حاد است، اظهار کرد: تقریبا از ابتدای شهریورماه شرایط بدی در استان اصفهان داشتیم اما طی حدود یک هفته گذشته و به ویژه چند روز اخیر، شرایط فوق حادی در استان تجربه کردیم و در برخی شهرستان ها از جمله خمینی شهر وضعیت بسیار بدی داریم.

افزایش 1 و نیم تا 2 برابری تعداد مرگ و میر روزانه وی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری کووید19 در استان اصفهان (به غیر از شهرستان کاشان و آران و بیدگل) به نزدیک یک هزار و 300 نفر رسیده است، افزود: تعداد موارد حاد در روز نیز تقریبا یک هفته است از 200 نفر عبور کرده و متاسفانه با افزایش 1 و نیم تا 2 برابری تعداد مرگ و میر مواجه هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه اوایل خردادماه آمار مرگ و میر بیماران مبتلا به کووید19 در استان اصفهان تک رقمی بود و در تیرماه نیز این وضعیت ادامه داشت، گفت: در مردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فوق حاد کرونا در اصفهان/ افزایش 2 برابری مرگ و میرها

وضعیت فوق حاد کرونا در اصفهان/ افزایش 2 برابری مرگ و میرها