مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-23پزشكي

مواردی از گوشتخوار شدن مرغ ها در خراسان رضوی گزارش نشده است


مدیر امور طیور جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ممکن است که واحدی در بخش تغذیه مرغ ها ضعف و کوتاهی داشته و این موضوع سبب تشدید گوشتخواری شود اما در استان مواردی از کانیبالیسم یا گوشتخوار شدن مرغ ها چه از سمت دامپزشکی و چه از واحدها گزارش نشده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور طیور جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ممکن است که واحدی در بخش تغذیه مرغ ها ضعف و کوتاهی داشته و این موضوع سبب تشدید گوشتخواری شود اما در استان مواردی از کانیبالیسم یا گوشتخوار شدن مرغ ها چه از سمت دامپزشکی و چه از واحدها گزارش نشده است.

محمدمهدی یعقوب زاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شایعات مبتنی بر شیوع بیماری خودخواری در مرغداری ها اظهار کرد: مرغ ها به موضوع زخم حساس هستند و اگر زخمی در جایی از بدن آنان باشد، به آن نوک می زنند و این به معنی شیوع بیماری کانیبالیسم و گوشتخوار شدن در بین آنان نیست، البته مرغ ها همه چیزخوار هستند و اگر به آنان گوشت هم بدهید، می خورند.

وی افزود: ممکن است که واحدی در بخش تغذیه ضعف و کوتاهی داشته و موادغذایی به موقع به طیور نرسیده باشد و این موضوع سبب تشدید گوشتخواری شود اما در استان چنین مواردی چه از سمت دامپزشکی و چه از واحدها گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواردی از گوشتخوار شدن مرغ ها در خراسان رضوی گزارش نشده است

مواردی از گوشتخوار شدن مرغ ها در خراسان رضوی گزارش نشده است