مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-23سياسي

کتاب «شیاری به بهشت» در کبودراهنگ رونمایی شد


به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی از کتاب «شیاری به بهشت» انجام گرفت و نویسنده جوان اهل کوریجان کبودراهنگ این کتاب، در رونمایی از کتابش از مدیران شهرستان خواست جوانان را بیش از این حمایت کنند.

- ایسنا/همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی از کتاب شیاری به بهشت انجام گرفت و نویسنده جوان اهل کوریجان کبودراهنگ این کتاب، در رونمایی از کتابش از مدیران شهرستان خواست جوانان را بیش از این حمایت کنند.

زهرا حسینی انگیزه خود از تألیف این کتاب را فرهنگسازی اهداف کسانی که برای حفظ دین اسلام همچنین پاسداری از امنیت ملت خود از همه داشته های مادی خود گذشتند تا دست دشمنان این مرز و بوم از سر ملت ایران کوتاه شود.

وی از مسئولان درخواست کرد که نویسندگان و مؤلفان شهرستان ها را بیش از این حمایت کنند چراکه همین نگاه ها و حمایت ها باعث امیدواری افرادی که استعداد نویسندگی دارند، خواهد شد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ نیز گفت: کتاب شیاری به بهشت زندگینامه شهید محسن رستمی از شهدای روستای کوریجان شهرستان کبودراهنگ است و هدف نویسنده و مؤلف این کتاب آشنا کردن نسل امروز و آینده با ایثارگری های شهداء است.

سیدجواد معین در ادامه با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال 11 نمایشگاه کتاب به صورت مجازی در سطح کتابخانه های شهرستان کبودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «شیاری به بهشت» در کبودراهنگ رونمایی شد

کتاب «شیاری به بهشت» در کبودراهنگ رونمایی شد