مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-23بين الملل

هشدار آمریکا درباره کارشکنی عوامل خارجی در انتخابات


آژانس های امنیت سایبری و اجرای قانون فدرال آمریکا هشدار دادند، احتمال دارد بازیگران خارجی برای بی اعتبار کردن انتخابات ریاست جمهوری نوامبر از طریق سوءاستفاده از روند کند شمارش آرای پستی تلاش کنند.

- هشدار آمریکا درباره کارشکنی "عوامل خارجی" در انتخابات آژانس های امنیت سایبری و اجرای قانون فدرال آمریکا هشدار دادند، احتمال دارد "بازیگران خارجی" برای بی اعتبار کردن انتخابات ریاست جمهوری نوامبر از طریق سوءاستفاده از روند کند شمارش آرای پستی تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، انتظار می رود آمریکایی ها مشارکت بی سابقه ای در انتخابات سوم نوامبر میان دونالد ترامپ جمهوری خواه و رقیب دموکراتش جو بایدن از طریق ارسال رای با پست داشته باشند.

بسیاری از آمریکایی ها رای گیری پستی را شیوه ای امن برای شرکت در انتخابات در دوران پاندمی کرونا می دانند که جان بیش از 200 هزار آمریکایی را گرفته است.

اما شمارش آرای پستی نسبت به حضور در پای صندوق های رای زمان بیشتری می طلبد.

اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) و آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت آمریکا در بیانیه مشترکی تاکید کردند: این امر موجب می شود تا مقام ها در شب انتخابات با نتایج ناقص مواجه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آمریکا درباره کارشکنی عوامل خارجی در انتخابات

هشدار آمریکا درباره کارشکنی عوامل خارجی در انتخابات