مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-23سياسي

آموزش به فعالان هتلداری، الزام توسعه گردشگری در لرستان است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان از آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای آموزش جامعه هتلداران استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان از آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای آموزش جامعه هتلداران استان خبر داد.

محمدرضا آذرخش در جلسه هماهنگی آموزش به فعالان گردشگری لرستان که یکم مهرماه در اتاق بازرگانی با حضور هیئت رییسه اتاق و هیئت رییسه انجمن هتلداران برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه گردشگری در استان در وهله اول برعهده میراث فرهنگی است و در این مهم ما آماده ایم که در کنار نیروهای خدوم این سازمان به فعالیت بپردازیم.

وی با بیان اینکه لرستان از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار است، ادامه داد: بدون شک آموزش به فعالان هتلدار استان یکی از الزامات توسعه گردشگری در لرستان است.

آذرخش خاطرنشان کرد: هتلداری حدود بیش از 65 استاندارد دارد که رعایت هر کدام از آن ها می تواند به توسعه صنعت هتلداری و گردشگری در استان بیانجامد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم که جهت اقامت بیشتر، بهینه و مفید مهمانان در استان نهایت سعی خود را داشته باشیم و جذب مهمان را به عنوان یک اصل و وظیفه استانی جهت تولید ثروت سرلوحه خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش به فعالان هتلداری، الزام توسعه گردشگری در لرستان است

آموزش به فعالان هتلداری، الزام توسعه گردشگری در لرستان است