مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-23سياسي

تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی در جهان یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس بود


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان یکی از دستاوردهای مهم ایثارگران دفاع مقدس بود.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان یکی از دستاوردهای مهم ایثارگران دفاع مقدس بود.

محمود ثمینی در حاشیه مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت که یکم مهرماه در دبیرستان فدک خرم آباد صورت گرفت، با اشاره به فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم ایثارگران دفاع مقدس تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان بود.

وی دوران دفاع مقدس را برگ زرینی از دفتر جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: ملت شریف ایران، خواستار انقلاب اسلامی بودند اما استکبار و اذناب او چیز دیگر می خواستند آن ها یک ایران ضعیف و بی اختیار می خواستند به همین خاطر جنگی ویرانگر بر ایران تحمیل شد و این جنگ 8 سال طول کشید ولی با مقاومت مردم، خصوصاً شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم نقشه آن ها نقش بر آب شد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی ایران را حیاط خلوت خود کرده بود، پس از انقلاب، تحمل استقلال و آزادی مردم ایران برای آن ها دشوار بود و این استقلال طلبی زمینه ترس و وحشت برای آن ها شد و نتیجه آن تحمیل جنگ و به شهادت رسیدن فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی در جهان یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس بود

تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی در جهان یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس بود