مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-23سياسي

کاهش جمعیت در ایران توطئه ای خطرناک است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به این که نیروی انسانی در هر جامعه ای مهمترین سرمایه به حساب می آید، گفت: کاهش جمعیت در ایران توطئه ای خطرناک است.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به این که نیروی انسانی در هر جامعه ای مهمترین سرمایه به حساب می آید، گفت: کاهش جمعیت در ایران توطئه ای خطرناک است.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با معاون هلال احمر کشور با اشاره به این که هلال احمر اقدامات بسیار خوبی در طول سال های گذشته انجام داده است، اظهار کرد: هلال احمر فرصت بسیار خوبی در جذب و تربیت نیروها به ویژه جوانان دارد.

وی تصریح کرد: افرادی که به سمت حضور در فعالیت های امدادی هلال احمر هستند، رگ و ریشه خدمت و رفع مشکلات مردم در وجودشان هست که خود را موظف به کمک می دانند و گرنه به این سمت و کار سخت نمی روند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: این روحیه بهره گرفته از ایثار است و به خوبی می توان از این روحیه خوبی که در بین آنها وجود دارد، استفاده کرد و در تربیت دینی آنها هم بهره گرفت.

ناصری یزدی با بیان این که همه ما فطرت خدایی داریم و به هر حال خواه ناخواه همه جذب پروردگاریم، خاطرنشان کرد: افرادی که برای حضور در هلال احمر داوطلب می شوند به خوبی نشان می دهند که آمادگی شکوفا شدن این فطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جمعیت در ایران توطئه ای خطرناک است

کاهش جمعیت در ایران توطئه ای خطرناک است