مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-23اقتصادي

پیش بینی 3500 فرصت شغلی با اجرای طرح های جهش تولید در استان یزد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد جزییات تفاهم نامه تامین مالی 38 طرح جهش تولید این استان میان استاندار یزد و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور را تشریح کرد.

- جزییات تفاهم نامه استانداری یزد با سازمان برنامه و بودجه اعلام شد؛ پیش بینی 3500 فرصت شغلی با اجرای طرح های جهش تولید در استان یزد ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد جزییات تفاهم نامه تامین مالی 38 طرح جهش تولید این استان میان استاندار یزد و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور را تشریح کرد.

سید مجتبی حسینی پور در این باره گفت: با تکمیل طرح های جهش تولید در استان یزد که به طور متوسط بالای 75 درصد پیشرفت دارند، زمینه اشتغال بیش از سه هزار و 500 نفر در استان فراهم خواهد شد.

وی افزود: صنعت و معدن، توسعه اقتصاد دانش بنیان، آب و کشاورزی، گردشگری، انرژی و طرح های تملک دارایی های سرمایه ای از محورهای طرح های جهش تولید در استان یزد است.

رییس سازمان مدیریت استان طرح های جهش تولید در استان یزد را شامل 16 طرح عمرانی و 22 طرح اقتصادی برشمرد که از این تعداد چهار طرح تامین برق، هشت طرح مرتبط با آبرسانی و ایجاد تصفیه خانه آب، دو طرح مرتبط با شبکه گاز، 11 طرح مرتبط با ساخت واحدهای اقامتی در حوزه میراث فرهنگی و نیز مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، 12 طرح بزرگ عمرانی و یک طرح در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 3500 فرصت شغلی با اجرای طرح های جهش تولید در استان یزد

پیش بینی 3500 فرصت شغلی با اجرای طرح های جهش تولید در استان یزد