مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:052020-09-23اقتصادي

اجرای 11 طرح مشارکتی آب در سلطانیه


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرای 11 طرح مشارکتی در سلطانیه خبر داد و گفت: این طرح ها با حضور مردم و سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شده است.

- علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی پنج ماه گذشته از سال جاری 11 طرح اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و همچنین لوله گذاری و توسعه شبکه در شهرستان سلطانیه اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه طرح های لوله گذاری و توسعه شبکه شامل سه طرح شهری در سلطانیه است، اضافه کرد: پنج طرح در روستاهای بویین، کاکاباد، قلعه، سنبل آباد و گوزل دره است.

وی با اشاره به اینکه سه طرح اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در روستاهای والایش، شکور آباد و ساریجالو اجرایی شده است، ادامه داد: با اجرای این طرح ها مدیریت فشار شبکه محقق و آب پایدار برای اهالی این روستاها تامین شده است.

جزءقاسمی با بیان اینکه عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه توزیع آب در شهرستان سلطانیه یک هزار و 510 متر بوده است، افزود: مجموع عملیات اصلاح و بازسازی یک هزار و 340 متر بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرای 11 طرح مشارکتی در شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: این طرح ها با حضور مردم و سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سلطانیه برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 11 طرح مشارکتی آب در سلطانیه

اجرای 11 طرح مشارکتی آب در سلطانیه