مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:052020-09-23ورزشي

فعالیت استخرهای ورزشی همچنان ممنوع است/نیم متر، سرانه فضای ورزشی استان کرمان


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: متاسفانه هنوز به استخرهای شنا و رشته هایی که ارتباط فیزیکی بیشتری دارند، اجازه فعالیت داده نشده است و با توجه به اینکه حفظ جان و سلامت مردم رسالت اصلی ماست لذا طبق دستورالعمل ها عمل می کنیم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: متاسفانه هنوز به استخرهای شنا و رشته هایی که ارتباط فیزیکی بیشتری دارند، اجازه فعالیت داده نشده است و با توجه به اینکه حفظ جان و سلامت مردم رسالت اصلی ماست لذا طبق دستورالعمل ها عمل می کنیم.

  میثم پاریزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به میزان خسارت کرونا به بخش ورزش استان کرمان گفت: با توجه به دستورالعمل های استانی و ملی ستاد مقابله با کرونا، در پایان اسفندماه به ناچار فعالیت کلیه باشگاه های ورزشی و هیات های ورزشی را تعطیل کنیم.

وی از بیکار شدن بیش از 4 هزار نفر مربی و باشگاه دار در سراسر استان در این دوران خبر داد و بیان کرد: پس از گذشت دو ماه از اعلام تعطیل شدن باشگاه ها و هیات های ورزشی، ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به این نتیجه رسیدند که باید یک تغییر رویه و ایجاد یک فرهنگ در بحث مقابله با کرونا داشته باشیم بنابراین فعالیت مجددد صنوف مختلف و باشگاه ها را به صورت پلکانی و گام به گام در دستور کار داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت استخرهای ورزشی همچنان ممنوع است/نیم متر، سرانه فضای ورزشی استان کرمان

فعالیت استخرهای ورزشی همچنان ممنوع است/نیم متر، سرانه فضای ورزشی استان کرمان