مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 03:552020-09-23سياسي

حضور بنیاد علوی در شهرستان اردل برای محرومیت زدایی


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بنیاد علوی به نمایندگی از بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت در شهرستان اردل برنامه توسعه ای تهیه و اجرا می کند، - گفت: در طول این مدت تمام اختیارات استاندار در آن منطقه برای اجرای این طرح به بنیاد علوی تفویظ می شود.

اقبال عباسی شامگاه گذشته اول مهرماه در جلسه محرومیت زدایی چهارمحال و بختیاری با حضور رییس بنیاد علوی، اظهار کرد: مناطق محروم بسیاری در شهرستان هایی از جمله اردل، کوهرنگ و لردگان در این استان وجود دارد، مسئولان استانی از هرگونه برنامه رفع محرومیت در این استان استقبال می کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بنیاد علوی به نمایندگی از بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت در شهرستان اردل برنامه توسعه ای تهیه و اجرا می کند، عنوان کرد: این طرح توسعه ای را می توان در سایر مناطق محروم به عنوان یک الگو اجرا کرد، تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند امکانات و تجهیزات موردنیاز را برای اجرای این طرح توسعه ای در اختیار این بنیاد قرار دهند و همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: اجرای طرح توسعه ای برای رفع محرومیت در شهرستان اردل چند سال به طول می انجامد، در طول این مدت تمام اختیارات استاندار در آن منطقه برای اجرای این طرح به بنیاد علوی تفویظ می شود، مدیران دستگاه های اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بنیاد علوی در شهرستان اردل برای محرومیت زدایی

حضور بنیاد علوی در شهرستان اردل برای محرومیت زدایی