مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 03:552020-09-23پزشكي

فاضلی: وزارت بهداشت دسترسی ساده مردم به تست کرونا را فراهم کند


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید زمینه دسترسی ساده مردم برای انجام تست کرونا فراهم شود، گفت: کاهش محسوس استفاده ماسک توسط مردم و یا کمتر رعایت کردن سایر پروتکل های بهداشتی بدان معناست که نتوانسته ایم به خوبی فرهنگ پیشگیری .

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید زمینه دسترسی ساده مردم برای انجام تست کرونا فراهم شود، گفت: کاهش محسوس استفاده ماسک توسط مردم و یا کمتر رعایت کردن سایر پروتکل های بهداشتی بدان معناست که نتوانسته ایم به خوبی فرهنگ پیشگیری از ابتلا به کرونا را در جامعه ادامه دهیم.

ملک فاضلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم در فصل بهار به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و موارد پیشگیری از ابتلا به کرونا را انجام می دادند که نتایج آن در آمارهای مبتلایان و یا فوتی ها مشهود بود.

امروز جامعه برای رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی همراهی نمی کند که این به رفتار و عملکرد برخی کارگزاران و مسئولان نظام برمی گردد حتی متوجه رسانه ها و به خصوص صداوسیما هم می شود که نتوانستند فرهنگ پیشگیری برای مبتلا نشدن به کرونا را ادامه دهند.

نماینده مردم سراوان در مجلس اضافه کرد: قطعا رفتار و سخنان بزرگان اعم از مسئولان و روحانیون در رسانه های گروهی در بین مردم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلی: وزارت بهداشت دسترسی ساده مردم به تست کرونا را فراهم کند

فاضلی: وزارت بهداشت دسترسی ساده مردم به تست کرونا را فراهم کند