مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 03:102020-09-22بين الملل

فرانسه خطاب به سیاستمداران لبنان: بین نجات کشور و فروپاشی آن انتخاب کنید


وزارت خارجه فرانسه بار دیگر به جریان ها و احزاب سیاسی لبنان هشدار داد در صورت عدم تشکیل فوری دولتف این کشور با خطر فروپاشی روبرو است.

- فرانسه خطاب به سیاستمداران لبنان: بین نجات کشور و فروپاشی آن انتخاب کنید وزارت خارجه فرانسه بار دیگر به جریان ها و احزاب سیاسی لبنان هشدار داد در صورت عدم تشکیل فوری دولتف این کشور با خطر فروپاشی روبرو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در جمع خبرنگاران گفت:در اینم لحظه ساس از تاریخ لبنان، احزاب سیاسی یک گزینه دارند و باید بین فروپاشی لبنان و حفظ آن انتخاب کنند.

آنها مسئولیت سنگینی در قبال لبنان بر دوش دارند.

دو منبع دیپلمات فرانسوی هم اعلام کردند که فرانسه فشارهایش بر سیاستمداران لبنانی برای تشکیل دولتی جدید در چارچوب زمانی معقول برای نجات این کشور از بحران عمیقی که در آن دست و پا می زند وارد می کند.

این دو مسئول اما گفتند که فرانسه موعد نهایی جدیدی را برای تشکیل دولت لبنان پس از پایان مهلت قبلی در اوسط سپتامبر مشخص نکرده است.

میشل عون، رییس جمهور لبنان به زهبران و احزاب سیاسی و فراکسیون ها هشدار داده که کشور در صورت عدم تشکیل دولت جدید برای خروج از بدترین بحران تاریخ لبنان از زمان جنگ داخلی آن، به سمت جهنم کشانده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه خطاب به سیاستمداران لبنان: بین نجات کشور و فروپاشی آن انتخاب کنید

فرانسه خطاب به سیاستمداران لبنان: بین نجات کشور و فروپاشی آن انتخاب کنید